אולם קטן לברית


נולד לכם בן ואתם חושבים על ברית? עברה לכם בראש לרגע המחשבה לעשות ברית בבית אבל וויתרתם על זה? אם כך, אין ספק שאתם צודקים, כי אירועים כאלה דורשים השקעה רצינית יותר מאשר ארוחה קטנה בבית. לכן ברור מדוע אתם מחפשים אולם קטן לברית וכדאי שתדעו: אולמות קטנים מחכים לכם גם במסעדות שונות. היתרון בחגיגת ברית במסעדה ברור, שכן במקום כזה המטבח מאובזר, יש בו הכול וסביר להניח שגם האוכל יהיה נהדר. לכן שווה לכם להתחיל לראות מסעדות שונות עוד היום, אז למה אתם מחכים? אם אתם מחפשים מקום לברית בתל אביב, מסעדת באבא יאגא בול בשבילכם.
מקום לאירוע עד 100 איש
אוכל רוסי ולא כשר בברית
חשוב לכם שהאוכל יהיה מקורי? שונה? אחר? מעדיפים לבחור במסעדה שמגישה אוכל לא כשר לכבוד האירוע? אם כך, כנראה שאתם מכירים את האורחים שלכם ויודעים מה הם באמת יאהבו! זו הסיבה שבגללה אנחנו שמחים וגאים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו במסעדת באבא יאגה תיהנו מהטוב ביותר שיש. המסעדה שלנו וותיקה ומקצועית וכל המנות שיוצאות מהמטבח שלנו הן חגיגה קולינרית בלתי נשכחת. הכול לא כשר והכול נעשה באוריינטציית המטבח הרוסי, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם באים אלינו? בואו לא רק לטעום את המנות המיוחדות שלנו אלא גם להתרשם מהמקום הנפלא שאנחנו מנהלים כי ברית זה אירוע שכדאי לעשות במקום שהוא גם מעוצב ויפה. מסעדת באבא יאגא היא מסעדה לברית מוכרת ומומלצת.
כמה זה יכול לעלות לכם?
חשבתם על השכרת אולם קטן לברית או על אירוע במסעדה? חוששים שהמחירים יהיו מופקעים ושלא תוכלו לעמוד בהם? אם כך, לנו יש חדשות טובות עבורכם גם במובן הזה. אם תתקשרו אלינו עוד היום ותספרו לנו כמה אורחים יש לכם לברית, תקבלו מאיתנו תמיד הצעת מחיר שתוכלו לעמוד בה ללא כל קושי.