אירועים עד 100 איש


יש לכם בקרוב אירוע חשוב שאתם רוצים להזמין אליו אנשים אהובים ויקרים? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים את המקום המושלם לחגיגה שלכם. בין אם מדובר על אירועים עד 100 איש ובין אם יש לכם אירועים יותר קטנים שאתם רוצים להפיק, אנחנו שמחים להזמין אתכם אלינו. אצלנו במסעדת באבא יאגה שבלב תל אביב תוכלו ליהנות מהטוב ביותר, כי אירועים בימינו עושים במסעדות מובילות. לכן, אם גם אתם רוצים לחגוג באווירה טובה ומעדיפים לא להזמין את האורחים שלכם אליכם הביתה, מדוע שלא תפנו אלינו עוד היום? בתל אביב מסעדות רבות אבל רק אחת כמו באבא יגא!
מסעדה לאירועים בתל אביב
כל מה שמיוחד במסעדה שלנו
מסעדת באבא יאגה זו מסעדה רוסית עם אוכל נהדר, לא כשר וכזה שנעשה תוך שימוש בפרודוקטים הכי טובים שיש. ניתן לעשות אצלנו אירוע עסקי במסעדה. השפית שלנו מכינה מנות מגוונות, טעימות והכול בניחוח רוסי מוכר, כך שאם אתם רוצים להזמין את האורחים שלכם לחוויה קולינרית יוצאת דופן, אנחנו הכתובת הנכונה. בנוסף לכך, המסעדה שלנו גם מציעה עיצוב מיוחד ואווירה נהדרת, אז למה לחשוב פעמיים? אתם מוזמנים להגיע, לראות את המקום וגם לאכול מנה או שתיים, וגם אתם תגיעו למסקנה שאין ספק: אירועים מוצלחים עושים רק במסעדת באבא יאגה.
כמה תשלמו על האירוע הקרוב?
אירועים עד 100 איש תמיד יעלו לכם כסף, אבל אנחנו כאן כדי להוכיח לכם שלא תמיד העלות חייבת להיות גבוהה מידי. לכן אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כבר עכשיו, לספר לנו על החוויה שאתם רוצים ליצור ואנחנו כבר נדאג לתת לכם הצעת מחיר טוב. בנוסף לכל אלה, גם צוות המלצרים שלנו מקצועי ויעשה הכול כדי שתצאו מרוצים, אז למה אתם מחכים? אירוע טוב הוא כזה שנעים להיזכר בו גם אחרי שנים וזו בדיוק החוויה שניצור עבורכם אצלנו.