אירוע בר מצווה בשבת


רוצים לעשות אירוע בר מצווה בשבת לבן הבכור שלכם? החלטתם להזמין את המשפחה ואת החברים הכי טובים לחגיגה הזאת אבל אתם מעדיפים לא לעשות אותה בביתכם הפרטי? אם כך, כמובן שאפשר להבין ללבכם. לעשות אירועים בבית עבור רובנו זה לא דבר פשוט, אז למה שלא תחגגו את האירוע הקרוב במסעדה מקסימה? לנו במסעדת באבא יאגה יש הרבה מה להציע לכם בתחום הזה ואנחנו מאוד נשמח אם תצרו עימנו קשר כדי לקבל מידע נוסף על כל מה שמחכה לכם אצלנו! אם חיפשתם מסעדות בחוף תל אביב שתוכלו לערוך בהן אירוע בשבת, מסעדת באבא ידא זה המקום.
מקום לאירוע משפחתי
אוכל שאי אפשר לשכוח
אין ספק שגולת הכותרת אצלנו במסעדת באבא יאגה זה האוכל הנהדר. תוכלו למצוא אצלנו תפריט מסעדה עשיר במיוחד. הסגנון שלנו הוא סגנון המטבח האירופאי בדגש על המטבח הרוסי, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהאורחים שלכם מאוד יתלהבו מכל מה שנגיש להם. זה לא משנה אם הם יאכלו יותר מהמנות הראשונות או מהמנות העיקריות, כי בכל מקרה אצלנו צפויים להם טעמים מקוריים שהם לא אוכלים בכל יום. אנחנו עושים שימוש בפרודוקטים טריים ומיוחדים, מה שמוביל לכך שכל המנות שלנו יוצאות נפלאות. בנוסף לכך, השפית הראשית שלנו עוסקת בתחום הזה כבר שנים כך שלא חסר לה ניסיון ואהבה גדולה לבישול, אז למה לחשוב פעמיים?
מלצרים וצוות מקצועי
עוד סיבה טובה שבגללה אצלנו בבאבא יאגה תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את הטוב ביותר – זה הצוות שמחכה לכם אצלנו. אנחנו מעסיקים מלצרים מקצועיים שיודעים היטב שהמטרה העיקרית שלהם היא לתת לכם שירות נפלא. לכן גם אתם וגם האורחים שלכם בוודאי תיהנו מהיחס, מהחיוך ומהמקצועיות, מה שאומר שהאירוע הקרוב שלכם יהיה בלתי נשכח. פנו אלינו עוד היום ונשמח לתת לכם את הטוב ביותר כדי שאירוע בר המצווה ייצא בדיוק כמו שרציתם!