ברית שישי בצהריים


רוצים לעשות לבן שלכם ברית שיהיה מוצלח? חשבתם על אירוע קטן, שמח ואינטימי אך אתם לא מעוניינים לקיים את החגיגה הזאת בבית? אם כך, אנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם, כי לעשות אירועים בבית זו השקעה גדולה מידי במובנים רבים. צריך להכין את הבית לפני החגיגה ולנקות אותו אחרי שהאירוע מסתיים, מה שמסביר מדוע כאשר חושבים על ברית שישי בצהריים עדיף לחשוב על אירוע בחוץ. מסעדה זו יכולה להיות בחירה טובה לאירועים, ואם כבר מסעדה, אז למה לא לבחור את הטובה ביותר שיש?
מקום לאירוע
ברית עם אוכל רוסי נהדר
בין אם אתם מגיעים מרוסיה והאוכל הנהדר חסר לכם ובין אם אתם רוצים להכיר יותר מקרוב את האוכל הרוסי, לנו במסעדת באבא יאגה יש מה להציע לכם. אצלנו במסעדה הכול טרי, טעים ומיוחד, כך שאין ספק שכל מנה רוסית שנגיש לאורחים שלכם תתקבל בברכה. כמו כן, אצלנו האוכל לא כשר והאווירה שמחה במיוחד, כך שבין אם אתם באים לחגוג אצלנו ברית לילד ובין אם אתם רוצים לעשות כל חגיגה אחרת, אצלנו תצאו מרוצים.
בואו לשריין מקום לאירוע שלכם עוד היום
בין אם אתם מתכננים אירוע ברית קטן או גדול, כיוון שהמסעדה שלנו שוכנת בלב תל אביב וקרוב לים, ובגלל שהאוכל אצלנו נהדר, עדיף שלא תחכו עם הזמנת המקום אצלנו לרגע האחרון. אם יש תאריך ברור שבו תרצו לחגוג את הברית, מדוע שלא תשריינו לעצמכם מקום במסעדה שלנו כבר עכשיו? שימו לב: יש לנו גם חלק חיצוני במסעדה שבו תוכלו לחגוג את האירוע וליהנות מהאוויר הפתוח ומהעיצוב הנהדר. לכן אנחנו מזמינים אתכם לעשות סיור במסעדה שלנו כבר עכשיו ולהתרשם, בין היתר, מאנשי המקצוע המובילים שמחכים לכם אצלנו עם חיוך ועם תודעת שירות גבוהה.