חתונה קטנה במרכז


רוצים להתחתן ולא לגמרי בטוחים איך תרצו לעשות את זה? חשוב לכם שהאירוע יהיה מיוחד ושונה אבל אתם לא רוצים לעשות חתונה ענקית? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים. זה נכון שלפני שנים הטרנד היה לעשות חתונות כמה שיותר גדולות, אך היום ניתן לראות עוד ועוד אנשים שמעזים לעשות אירועים קטנים ואינטימיים יותר. לכן, אם גם אתם חולמים על חתונה קטנה במרכז, למה שלא תפנו אלינו עוד היום? יש הרבה מקומות מקסימים לחתונות קטנות אך אין עוד מקום איכותי ומיוחד כמו המסעדה שלנו – מסעדה באבא יאגה האגדית. ישנם הרבה מקומות שמאפשרים לערוך חתונות, אך לא בכל מקום תמצאו חתונות קטנות ומיוחדות.
חתונה קטנה
מה מחכה לכם במסעדה שלנו?
אם ראיתם כבר כמה מקומות פוטנציאליים עבור החתונה שלכם ולא הצלחתם לבחור באף אחד מהם, עכשיו זה הרגע להגיע ולהתרשם מהמקום שלנו. מסעדה באבא יאגה יושבת בלב תל אביב, קרוב לים וכוללת לא רק חלל פנימי גדול ומעוצב אלא גם חצר חיצונית יפה. לכן, כבר מבחינת העיצוב והמיקום תוכלו להיות בטוחים שהמסעדה שלנו תתאים לחתונה שלכם. בנוסף, החגיגה הקולינרית שלכם אצלנו תהיה בלתי נשכחת, כי האוכל שלנו לא כשר, רוסי ונעשה כולו תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים וטובים במיוחד.
צוות העובדים שלנו
אם כל אלה עוד לא מספיקים לכם ועדיין יש לכם דילמה איפה כדאי יהיה לעשות חתונה קטנה במרכז, כדאי שתדעו: במסעדת באבא יאגה גם השירות חלומי. חשוב לנו שכל האורחים שלנו יצאו מרוצים ולכן אנחנו מעסיקים אנשי צוות מובילים. כל המלצרים שלנו וכל נותני השירות האחרים הם, לפני הכול, אנשי שירות נהדרים. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו אצלנו שירות עם חיוך לכל אורך האירוע שלכם, כבר מהרגע שהאורח הראשון יגיע ועד שתסתיים החתונה המרגשת.