מסעדה לאירועים קטנים


חשבתם לעשות אירוע קטן לכבוד העובדה שנולד לכם בן בכור? אם כך, ברור מדוע אתם לא רוצים לקיים את החגיגה בבית הפרטי שלכם. אומנם זה נכון שאולי יש לכם בית גדול ורחב ידיים, אך אפילו במקרה כזה – הפקת אירוע בבית זה לא בדיוק דבר נוח. צריך לנקות את הבית לפני ואחרי האירוע, לדאוג לנושא האוכל ואפילו להביא ציוד הגברה. לכן, אם אתם יכולים לבחור לכם מסעדה לאירועים קטנים בתל אביב ולעשות שם את הברית, מדוע לחשוב פעמיים? לא משנה מה סוג האירוע וכמה אנשים מוזמנים, בין אם זה אירוע עד 30 איש או יותר או פחות מסעדת באבא יגא היא מקום מושלם עבורכם.
מסעדה לאירועים קטנים
מסעדה שתיתן לכם את הטוב ביותר
כמובן שלא חסרות מסעדות שונות בתל אביב ולכן עולה השאלה כיצד לבחור את המסעדה הכי טובה שיש. אם אתם מחפשים מקום שיש בו אוכל אירופאי נהדר ואם חשוב לכם לדעת שהמסעדה גם מציעה אווירה טובה, אנחנו במסעדת באבא יאגה, מסעדה רוסית, מחכים לכם. כל המנות שלנו הן בהשראת המטבח האירופאי, עם דגש על מנות רוסיות טעימות שנעשות מפרודוקטים איכותיים וטריים. בנוסף, יש אצלנו גינה גדולה ופסטורלית שגם בה תוכלו לחגוג את האירוע הקטן שלכם, אז למה שלא תבואו לראות את המקום שלנו כבר עכשיו? המלצרים שלנו הם אנשי שירות נפלאים ולכן גם במובן הזה צפויה לכם חגיגה נהדרת, מה שאומר שלא תתחרטו על שבחרתם בנו לאירוע הקרוב שאתם מתכננים.
מחירים נוחים לכל האירועים
בין אם יש לכם מעט מוזמנים ובין אם אתם רוצים לשכור את כל המסעדה ולעשות בה אירוע גדול יותר – תמיד הצעת המחיר שתקבלו אצלנו תהיה שפויה ונוחה. תוכלו לעמוד במחירים ללא כל קושי כי אנחנו מאמינים שלא תמיד הלקוח חייב לשלם מחירים גבוהים מידי כשהוא רוצה לעשות אירוע לכל האנשים הכי יקרים ואהובים עליו.