מקום לאירוע קטן


הפקת אירוע קטן, ממש כמו הפקה של אירוע גדול, דורשת מאיתנו לבחור, לפני הכול, את המקום שבו נעשה את החגיגה. לכן ברור מדוע אתם לא יכולים להשאיר את בחירת המקום לרגע האחרון, כי מה פתאום שתפיקו את האירוע שלכם בלחץ? אם אתם מחפשים מקום לאירוע קטן ורוצים לדעת שבחרתם נכון, אנחנו מזמינים אתכם אלינו עוד היום. את המסעדה הרוסית שלנו בלב תל אביב, מסעדת באבא יאגה, הקמנו כבר לא מזמן, אז למה שלא תגיעו גם אתם ותהפכו להיות חלק מחוג הלקוחות המרוצים שלנו?
מקום לאירוע משפחתי
אוכל רוסי זו הבחירה המושלמת לכל האירועים
זה לא משנה מה אתם רוצים לחגוג אצלנו, כי בין אם מדובר על חגיגה כמו בר מצווה בשבת בצהריים, בריתה או כל מיני אירועים אחרים, אצלנו תיהנו מתוצאה מושלמת. אנחנו מציעים לכם מקום לאירוע קטן שכולל, לפני הכול, אוכל רוסי נהדר, כך שאם השורשים שלכם מרוסיה או שאתם רוצים להכיר יותר מקרוב את האוכל הזה, מדוע שלא תגיעו כבר עכשיו? יש לנו שפית מקצועית שמכינה מנות נהדרת, תוך שימוש בחומרי גלם טובים במיוחד, ולכן זה טבעי שכל מנה יוצאת טעימה ביותר. כמו כן, האוכל אצלנו לא כשר והאווירה במסעדה תמיד טובה, כך שכל אירוע שתרצו לעשות אצלנו ייזכר לשנים רבות. אז לא משנה אם יש לכם אירוע עד 100 איש בתל אביב או פחות, במסעדת באבא יגא האירוע יהיה בלתי נשכח.
אנשי צוות מקצועיים
הרבה פעמים כשרוצים לשכור מקום לאירוע קטן לא בודקים את נושא השירות וזו טעות. השירות תמיד ישפיע על הצלחת החגיגה ולכן, אם חשוב לכם שגם במקרה שלכם זו תהיה הצלחה מסחררת, באבא יאגה זו מסעדה שאתם צריכים להכיר. אנשי הצוות שלנו יודעים שבאתם לחגוג והם יעשו הכול כדי שתיהנו וכדי לתת לכל האורחים שלכם יחס נהדר לכל אורך שעות האירוע.