מקום לחתונה אינטימית


מתחתנים אחרי שנים של זוגיות לא רשמית? כל החברים שלכם כבר התחתנו וגם לכם זה עשה חשק? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים מקום לחתונה אינטימית. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים את האופציה של חתונה קטנה ולא אירוע המוני ולכן טבעי שגם אתם תרצו לבדוק את האפשרות הזאת. לכן, אתם בטח מחפשים מקום לחתונה קטנה. מה שכן, אם אתם רוצים שהאירוע יהיה לא רק שמח אלא חשוב לכם שגם יוגש בו אוכל נהדר, קחו בחשבון את האפשרות של אירוע במסעדה. יש מסעדות נהדרות היום בתל אביב ואין ספק שגם עבורכם, כמו עבור זוגות רבים אחרים, זו יכולה להיות אופציה נפלאה.
חתונה במסעדה
אוכל לא כשר בחתונה
חשוב לכם לחפש מקום לחתונה אינטימית שמגיש אוכל לא כשר? רוצים שהאוכל יהיה כולו באוריינטציה רוסית? אם כך, לנו במסעדת באבא יאגה הנפלאה בתל אביב יש בדיוק את מה שאתם מחפשים! המקום שלנו מגיש אינספור מנות מיוחדות מהמטבח הרוסי, לא כשרות וטעימות במיוחד, אז למה שלא תגיעו עוד היום להתרשם מהמסעדה שלנו? יש לנו גם גינה מקסימה והמיקום שלנו נהדר, כי אנחנו קרובים לים ונמצאים ממש בלב תל אביב. לערוך חתונה קטנה בתל אביב, במסעדת באבא יגא, זה אומר להבטיח שיהיה לכם אירוע מושלם.
אירוע עם שירות מוביל
עוד סיבה שבגללה כל כך הרבה אנשים בוחרים לעשות אצלנו אירועים כמו חתונות, בר מצוות ועוד, זו העובדה שאצלנו השירות הוא מהטובים ביותר שיש היום בתחום. אנחנו מקפידים להעסיק אנשי מקצוע שחיים ונושמים את תחום השירות וחשוב לנו שכל האורחים יקבלו תשומת לב וחיוך. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שגם במקרה של האירוע שלכם שתחגגו אצלנו, השירות יהיה נפלא. צרו עמנו קשר עוד היום, תנו לנו את כל הפרטים לגבי האירוע שרציתם לעשות ואנחנו כבר נדאג להגשים לכם את החלום.